Skip to content

Leer de neuropsychologie achter een goed gesprek

Incompany training verkoopgesprekken

Zonder goed verkoopgesprek geen winnende offerte. Dat is ook de conclusie die onze cursisten trekken na een training offertes schrijven: ‘Dit verandert ook behoorlijk wat voor hoe ik het gesprek voer!’ Inderdaad. Een goed verkoopgesprek legt de juiste basis, maar is een hele kunst. Die is gelukkig te leren, zeker als je het combineert met kennis over neuropsychologie. Veel klanten combineren de training verkoopgesprekken met een of meer modules van de training onderhandse offertes.

Wat levert de training verkoopgesprekken op?

  1. Inzicht: al binnen 3,5 uur hef je blinde vlekken op en zie je waar gesprekken beter kunnen.
  2. Inspiratie: direct toepasbare (neuro)gesprekstechnieken + meer plezier in het voeren van verkoopgesprekken.
  3. Impact: gelijkwaardige, verkennende gesprekken die een schat aan informatie en gunfactor opleveren. Jullie spelen slim in op het onbewuste beslisproces van de klant.
Offerte training
Offerte training
offerte training

Veelgestelde vragen

Je download staat bijna klaar

Ontdek de 5 grootste vergissingen in offertes. 

Je checklist staat bijna klaar

Download de gratis checklist om inspiratie op te doen voor scherpe vragen die jouw offerte meer diepgang geven:

  • Voorbereiding van je gesprek
  • Goede vragen om te stellen
  • Wat je beter niet kunt vragen
  • Aansturen op een vervolgstap
  • Band en bereidheid opbouwen
Je checklist staat bijna klaar

Een offerte maken is stap 1, vervolgens wil je de deal binnenhalen. Dat vraagt om slimme opvolging. Download gratis de checklist om te voorkomen dat je belangrijke stappen overslaat. 

Je checklist staat bijna klaar

Alle aandachtspunten voor:

  • opbouw & structuur
  • inleiding & afsluiting
  • beschrijving klantvraag & oplossing
  • extra overtuigingskracht
  • exclusiviteit & overeenkomsten
Je download staat bijna klaar
  • Opbouw die past bij hoe de klant in ja-modus raakt
  • Inspiratieteksten om zo over te nemen
  • Voorbeeld inleiding en afsluiting
  • Kostenparagraaf slim opbouwen en werken met opties
  • Inspiratie voor prettig leesbare, persoonlijke schrijfstijl
  • Inspiratie voor onderscheidende lay-out en vormgeving